[energiadecreixent] fent creixer el decreixement

Marmot Excitat Numeruu marmotsola en hotmail.com
Lun Dic 4 19:47:19 CET 2006

Bones!

Per la meva part (vaig assistir a la presentació del llibre: Objectiu
Decreixement) i estic d'acord que la proposta del decreixement pot ser una
bona bandera per plantar cara al model desenvolupista a totes les esferes.
El plantejament de fer una trobada a Can masdeu de puta mare pel seu valor
"decreixent". Intentaré sumar-me en el què pugui.

Jo sóc de Manlleu (Osona) i milito al Grup de Defensa del Ter (GDT). És una
entitat ecologista que fem el què podem per aquí a comarques. De fet és
veritat que dins el moviment ecologista en general, el concepte de
decreixement no ha aterrat amb força però si que comença a fer run-run, si
més no en el cas del GDT. I mica en mica anirà calant. Perquè si no, o es
planteja aquest canvi de paradigma sobre el desenvolupament sostenible o
acabaran dient el mateix algunes entitats ecologistes que Fecsa-Endesa
("m'ho ha dit Fecsa-Endesa!")

Per cert, al març estaria bé poder portar en Latouche per Vic per fer una
xerrada-debat, si és possible. Sabeu com està la seva agenda? La gent d'Illa
Crua ja va dir que no es volia estressar massa però per la gent de comarques
pot ser una oportunitat bona per difondre la proposta del decreixement. I
s'arriba en tren (tard o d'hora)

salut i horta!

SErgi de Manlleu