[energiadecreixent] Proposta per trobar-nos pel decreixement

Jesus ODG jesus.carrion en debtwatch.org
Lun Dic 4 11:15:14 CET 2006

Hola a tothom!

Des de l'ODG acollim aquesta proposta de l'Arnau molt i molt
positivament ;)

Compteu amb nosaltres i ja ens anireu informant de quins són els propers
pasos a donar.

Abraçadota!

Jesús
ODG - Observatori del Deute en la Globalització
jesus.carrionadebtwatch.org
Tel. +34 93 785 13 18
Fax. +34 93 784 14 30
www.debtwatch.org