[Energiadecreixent] E-mails a la llista i privats

Hermann-Josef Müllers hermjm en tinet.org
Dom Abr 23 23:55:37 CEST 2006

Hola, Enric i tothom,

> Hermann, he fet això que m'has dit afegint reply-to explicit
> a mailman, però crec que tampoc ho acaba de solucionar sol.

Aquest Reply-to: ... hauria  d'aparèixer  a  la  capçalera  de
l'e-mail. És normal a totes les llistes, inclosa la llista  de
l'Internauta, que també la fan funcionar amb el mailman.

Tampoc estaria malament que aprofitéssiu per difondre la crisi
energètica en llistes generalistes com aquesta:

http://www.internauta.net

Si de cas, prepareu-vos per sentir els típics comentaris  dels
que viuen en la inòpia del creixement infinit.

> El més important és que tothom penso quan escriu si ha de
> dirigir el seu missatge a una persona concreta o a tota la
> llista, si és el segon s'ha d'escriure a
> energiadecreixentamoviments.net.
>
> Sempre que hi ha una opció per defecte, perjudica la segona
> si no ens hi fixem així que lo important és estar-ne pendent.

Per anar bé per defecte les respostes han d'anar a la  llista.
Si no és així, pot ser un maldecap, sobretot perquè hi ha gent
que no s'hi fixa i amb l'Outlook dels trons ni tan sols t'apa-
reix l'adreça de correu electrònic com a tal.

D'alguna manera s'ha de poder arreglar, però si no aconseguei-
xes trobar la manera, ja intentarem anar amb peus de plom.

> Per cert, aprofito per comentar que em muntat la taula
> informativa sobre l'energia a la fira de la terra; si algú
> ens busca estem, molt aprop de l'escenari al camí central
> del psg lluis companys., cantó parc de la ciutadella, a la
> nostra esquerra hi ha la cooperativa germinal i al front la
> taula de l'organització...

Espero que us hagi anat molt bé!!!!

Per cert, em permeteu que em posi una mica macabre  i  que  ho
digui sense embuts?? El genocidi  electromagnètic  que  s'està
perpetrant amagadament a nivell mundial té alguna cosa a veure
amb la "necessària reducció de població a nivell mundial degu-
da a la crisi energètica"????

Apa, per als que se'l deuen obrir els ulls com a taronges  amb
el que us estic dient:

http://www.dsalud.com/numero75_1.htm
http://omega.twoday.net/stories/438335 (Resumit en anglès).
http://omega.twoday.net/stories/438345 (Resumit en francès).
http://omega.twoday.net/stories/422749  (Més  extens  en  ale-
many).

http://omega.twoday.net/stories/1414390 (Déu n'hi do!!!!).
http://www.next-up.org/pdf/lettres_who_next_up_a2.pdf
http://www.tinet.org/~hermjm/electropol/conglom2000-2005.xls

Què?? Maco, oi????
                                    Que vagi bé tot. Adéu
                                            Hermann

La telefonia mòbil és la tecnologia consistent
en donar cobertura a l'última rata de l'últim soterrani,
encara que això suposi que emmalalteixi
la major part de la població!!!!