[Energiadecreixent] Jornada 21 d'abril : el final de l'era del petroli barat

Montse Peiron montsep en pangea.org
Jue Abr 6 18:36:47 CEST 2006

hola,

no estic gens al cas del tema. Només que casualment m'ha passat per
davant la referència d'un llibre que potser pot interessar, no sé si
potser ja és conegut?

Energy Beyond Oil, Paul Mobbs 2005, Matador Publishing. ISBN 1 905237 00 6

Salut,
Montse

En/na enric ha escrit: