[Educaciolliure] [Famílies XELL] IMPORTANT: Per famílies que escolaritzeu infants el proper curs

Secretaria XELL secretaria a educaciolliure.org
dij mar 21 17:46:10 CET 2019

Bona tarda a totes!

Un detall important que em vaig oblidar d'explicar al mail que heu rebut

La Instància per la Comissió de garanties d'admissió afecta les
_famílies de tot Catalunya_, la instància del Consorci és només àrea de
Barcelona, però.

*Les instàncies s'han de presentar físicament.* És a dir, s'han
d'emplenar, imprimir i signar, i dur-les a les oficines del Consorci
d'Educació de Barcelona (plaça Urquinaona). Aquí s'ha de comentar que es
volen presentar per registre les instàncies, i us les rebran i
segellaran. Si porteu dues còpies, us segellaran la vostra i tindreu
constància de la presentació.

Si teniu qualsevol altre dubte, em podeu escriure al mail, o sinó us
facilito el mòbil (millor whatsapp o telegram, per si no us puc
atendre): 680407221.

Gràcies, i seguim!

Raquel Bonell

En jueves, 21 de marzo de 2019 8:50:16 CET, Secretaria XELL