[Educaciolliure] Dues Gotes

Pere Juan nosomres a telefonica.net
dim nov 6 02:08:22 CET 2018

Hola,

reps aquest correu perquè ets o has estat família de la caseta o en algun curs o taller de tardes o en la formació.

Com ja sabeu jo no estic en la Caseta però un dels acords quan vaig marxar va ser tenir les dades vostres, òbviament amb el vostre consentiment (al final hi ha la opció de borrar-se de la llista i deixaré de tenir el vostre mail)

El motiu d’aquest mail es també informar-vos del projecte que hem desenvolupat amb la meva filla Ona i amb la Editorial Yequibud que molts de vosaltres coneixereu, per que la va crear Victoria Pazmino.

Disculpeu els que ja heu rebut aquesta informació, però igualment necessito saber si voleu estar en la meva llista.

Es tracta de un conte que va néixer en la Caseta i ara es vol materialitzar en paper. Per això hem organitzat un Verkami, que consisteix en una compra anticipada. Es a dir, fas una aportació i tens el conte o el que hagis triat.

Castellano

https://www.verkami.com/locale/es/projects/21276-dos-gotas-libro-de-pere-juan-ilustrado-por-ona-juan

Català

https://www.verkami.com/locale/ca/projects/21276-dos-gotas-libro-de-pere-juan-ilustrado-por-ona-juan

Si esteu interessats us agraeixo la participació i la difusió si ho veieu interessant.

Moltes gràcies

Pere i Ona

I si voleu donar-vos de baixa cliqueu i envieu el mail. No cal escriure res.

En tot cas us enviaria informació sobre:

Jocs Marcials per Infants

Arts Marcials Integrades per adults.

Altres investigacions que estic fent sobre el cos i el moviment:

    Cos Oracle. El cos i moviment com a mitja per accedir a informació significativa

     El símbol en l’adult. Empoderament i proposit.

     Arts marcials i creativitat....

En principi, envio molts pocs mails.

Baixa / baja

Més informació sobre la llista de correu Educaciolliure