[Educaciolliure] Què farem quan arribin a l'ESO? - Formularis Treball de recerca Final de Grau

Secretaria XELL secretaria a educaciolliure.org
div nov 17 17:10:11 CET 2017

Benvolguts i benvolgudes,

us fem arribar l'enllaç a uns formularis per una enquesta de cara a un
treball de recerca acadèmica. Ens sembla interessant que hi puguem
participar aquells/es que disposeu d'un moment i fins i tot pugueu
convidar els vostres infants de 5è i 6è de primària a participar-hi.

Teniu aquí sota el correu amb més informació i els enllaços a tres
formularis:

  * Per mares/pares/tutors
  * Per educadors/es
  * Per als infants