[Educaciolliure] Fwd: Si nadie les obliga, ¿cómo aprenden? - ¿Tú que opinas?

Secretaria XELL secretaria a educaciolliure.org
dic nov 23 16:14:11 CET 2016

Hola,

Us passem quatre preguntes de l'Adrian, un articulista amb qui hem
col·laborat altres vegades sobre temes d'educació lliure, per si voleu
participar-hi.

Gràcies,

*www.educaciolliure.org <http://www.educaciolliure.org>
Tel 717 701 201*