[Educaciolliure] processos

Lydia Cuervas lilaqad a gmail.com
dll nov 14 20:06:37 CET 2016

Estimada XELL i persones amb les que ens hem creuat al llarg d'aquests més
de 5 anys ja a través de l'Albada:

Comunicar-vos que aquesta setmana estem ja amb els últims detalls fent
traspassos amb l'equip i tancant la meva implicació en el dia a dia a
l'Albada!
Compartir-vos que a partir d'ara seré només  Mirada externa i aniré tan
sols un parell de dies un cop al mes (ja agendats de tot el curs) a fer
observació- assessorament pedagògic i humà- acompanyament de processos,
però ja no formaré part de l'equip intern.
Tancant.

Expresar des d'aqui a l'Albada comunitat de families i infants i
adolescents i també a l'equip que GRÀCIES.
M'heu regalat en aquest anys consciència i amor.
A les que hi sou i també des d'aqui a totes les que heu format part en
algun moment del camí i heu marxat abans que jo i en "un lloc" encara hi
sou.
Albada estimada, GRÀCIES:

Equip al que he acompanyat al llarg de tot aquest viatge, equip que també
m'heu acompanyat i que ens hem acompanyat. GRÀCIES.
Quanta entrega i creixement m'emporto de treballar amb vosaltres aquests
anys!

Gràcies a cadascuna de les persones, grans i petites que us heu creuat amb
mi en aquest caminar amb l'Albada. GRÀCIES.
Per tant d'aprenentatge i amor.
Me'n vaig plena, crescuda, molt més madura i més clara del q vaig arribar.
GRÀCIES.

Abraçada inmensa.
Agraida i honrada.

Present i Disponible.
Present tancant per poder obrir nous processos i projectes.
Lydia Cuervas.

--
*Lydia Cuervas*
L'esplet- Acompanyament de processos

Més informació sobre la llista de correu Educaciolliure