[Educaciolliure] Documental de El Roure

Paola pahebo7 a yahoo.es
dij jul 7 07:36:08 CEST 2016

Bon dia!

Demano disculpes publicament pel comentari lleuger i valoratiu que vaig fer sobre el documental de El Roure.

Perquè no reflexa tot el que molt positivament valoro del mateix, perquè com alguns imaginareu era un missatge privat que volia resoldre una demanda concreta i no quedar-se com un missatge adjunt al que han fet uns altres companys d'aquesta gran xarxa.

I perquè sento un profund respecte i admiració per l'equip que ha fet possible aquest meravellós treball que ha suposat molta dedicació, esforç i energia; l'equip del projecte, l'equip de l'escola i totes les famílies que han sigut una part important en aquesta creació.

Espero no fer més enrenou sinó admetre sincerament la meva equivocació.

Salutacions cordials!

Paola Hernández
El 5/7/2016 6:54 a. m., info El Roure via Educaciolliure <educaciolliure a llistes.moviments.net> escribió:

> Benvolguts companys
>
> Ens fa molta il.lusió compartir amb vosaltres el documental de Antonio Laforgia, que apartir d'ara podeu trobar sota aquest enllaç :
>
>  https://vimeo.com/115516270
>
> Desitjem que el gaudiu tant com nosaltres
>
> Salutacions cordials
>
> Bàrbara
> Secretaria
>

> elroure.org
> info a elroure.org
> 645 38 98 22
> 93 742 80 30
>  (dl. a dv. de 16 a 19h.)

Més informació sobre la llista de correu Educaciolliure