[Educaciolliure] Fwd: Sense places escola pública

Secretaria XELL secretaria a educaciolliure.org
dij abr 28 10:52:16 CEST 2016

Benvolguts amics i socis XELL,

Cada cop són més els col·legis i instituts públics que ens demanen
col·laboració per fer difusió de demandes i mogudes seves per aconseguir
una educació pública més aprop del que nosaltres proposem. A vegades són
els mateixos responsables del centre i d'altres són les seves
associacions de famílies que ens contacten demanant suport.

Al grup de treball, després de compartir-ho amb els Projectes XELL, hem
arribat r a la conclusió següent:

 1.

    Relació amb les escoles públiques

     1.

        Ens interessa fer xarxa

     2.

        Creiem que si des de l'Ensenyament Públic s’està fent un
        moviment cap a nosaltres, hem de recolzar aquest moviment.

     3.

        Volem recolzar-ho, alhora que hem de diferenciar bé que el que
        s’hi fa no és el mateix que el que es fa als projectes XELL.

     4.

        Proposem fer difusió de les demandes de les públiques en els
        següents termes:

         1.

            Aclarim que no són XELL

         2.

            Volem donar suport a les iniciatives públiques que s’apropen
            a nosaltres

         3.

            Voldríem col·laborar amb les famílies i mestres de les
            escoles públiques afins amb xerrades i tallers etc, per anar
            reforçant el vincle i sumar cap a l'objectiu que compartim.

En aquest marc, us fem arribar aquesta proposta (més avall) que ens
arriba de les famílies de l'entorn de la Nova Escola Entença, de
Barcelona, a qui enviem el nostre suport i ànims en la seva lluita!

Gràcies a tots per anar fent xarxa!

*www.educaciolliure.org <http://www.educaciolliure.org>
Tel 717 701 201*

(dll a dc tarda, dj i dv matí)