[Educaciolliure] Xerrada i Formació

L'Albada Arbúcies albadaarbucies a gmail.com
dll oct 19 11:13:23 CEST 2015

Hola!

Us enviem un recordatori de la Xerrada-presentació que farem a Sant Feliu
de Buixalleu (a prop del restaurant GRIONS. Adjuntem cartell), i us apropem
de nou les nostres Formacións VIVENCIALS en acompanyament respectuós.
Vegeu tota la info al blog: albadaviva.blogspot.com

Queden places per a la *NOVA MIRADA*. Una oportunitat en format que
s'assembla a un petit retir. Una experiència de connexió cap a l'interior
de vosaltres mateixes. Us hi acompanyem.

​
*Comentaris de participants de les nostres Formacions:*
"*He experimentat la tranquilitat de ser una nena respectada. *
*Sentir la ràbia i experimentar com el meu cos la necessita treure m'ha
ajudat a prendre consciència de que no accepto aquesta emoció, que la
desofego cridant i que necessito aprendre com acompanyar-me a mi mateixa.*
*Si acompanyo respectuosament la meva nena interior, podré relacionar-me
amb els altres de la mateixa manera. És impossible només fer educació viva
amb els meus fills, ha de ser un acte de vida.*"

*"per mi la formació a l'Albada va ser un bon retrobament amb mi mateixa.
Unes vacancestes del món que a vegades aixafa molt."*

*"amb la formació se'm va obrir una nova porta a la meva vida, tant a
nivell professional com a nivell personal; i estic molt agraïda d'haver-la
descobert i d'haver-vos tingut al costat mentre la obria!!!"*

*"Estar a l'albada és conviure i créixer en un ambient de colors i
seguretat..."*

Seguim a prop!
*Associació L'Albada *
*per a una educació VIVA i RESPECTUOSA*
Arbúcies (El Montseny)
http://albadaviva.blogspot.com.es/

*COM POTS AJUDAR AL PROJECTE DE L'ALBADA?*
http://albadaviva.blogspot.com.es/p/donacions-al-projecte.html