[Educaciolliure] Obrim el Grup de Criança a Xantala

Xantala Poblenou infoxantala a gmail.com
dic oct 14 11:52:50 CEST 2015

Hola famílies,

Aquest dissabte dia 17 d' octubre a les 11h us esperem a la primera trobada
del grup de criança que es farà aquest curs en cada ercer dissabte de mes.

Soc l'Alba del Cid mamà ex-xantalera ja i estic molt contenta de tornar a
acompanyar el grup en el cinqué any que ho faig amb la  col.laboració de la
Mariví Miranda i Carmen Caballero que s'acaben d'incorporar com a famílies
de Xantala. Aquest dissabte estarem la Carmen i jo ja que la Mariví està a
fora.

L'espai de Criança és un espai de trobada per compartir inquietuds entre
famílies embarassades i amb infants fins aproximadament dos anys. Aquest
curs volem obrir l'espai a famílies embarassades també perquè durant la
gestació és un bon moment de plantejar-se el tipus de criança i veure
altres famílies que acompanyen els seus nadons amb tots els recursos i
també dubtes. Així que si coneixeu a famílies embarassades animeu-les a
venir dissabte!!!

Una abraçada. Us esperem!!!!

Mariví, Carmen i Alba

​