[Educaciolliure] Cartejar-nos amb grup de primària

associació dhides dones i homes per la igualtat i el desenvolupament associaciodhides a gmail.com
dic mar 11 12:43:31 CET 2015

Hola, yo personalment estaría interessada, al meu fill l'educo a casa, com
la lídia, té 3 anys, però li encanta rebre i escriure cartes (ho fan amb sa
germana que te 12 anys, s'envien cartes, i amb fills i filles d'amics i
amigues que tinc arreu del mon), però com que li encanta a tots dos a
nosaltres ens encantaria participar-hi.

Els seus noms son Julia (12 anys) i Matias (3 anys), la Julia si ha estat
escolaritzada en el sistema educatiu formal, donat que a Tarragona hi
havien molt poques opcions, i lamentablement massa cares per la meva
butxaca, i al matias, de moment no l'escolaritzaré (tot i que ara comença a
demanar-m'ho)

ja em comentareu el funcionament.

salut!!

--