[Educaciolliure] Trobada Pedagògica XELL - Conflictes entre germans - Dimecres 11 de febrer - La Mainada - Amb Marc ALcega

Secretaria XELL secretaria a educaciolliure.org
dim feb 3 18:21:29 CET 2015

.
*Per compartir entre famílies,acompanyants i projectes. *

*‘Conflictes entre germans'*
**

En el dia a dia de les famílies amb infants constatem que sovint es
donen conflictes entre els germans, amb sintonies de fons molt
conegudes... "Jo primer...!", "Aquí vaig jo...!", "És meu..!", "Em toca
mi...!" I a nosaltres, mares i pares, aquests crits ens alimenten molts
fantasmes! I intentem acompanyar-ho com podem, quan podem, si podem....
¿Perquè passa això i perquè és una de les situacions més difícils de
sostenir per l'adult?

Quan alhora, en altres moments, entre germans, es donen algunes de les
situacions més boniques i entendridores... I els papes correm a buscar
la càmera per immortalitzar-ho.

Us convidem a participar a la propera trobada pedagògica, "*Conflictes
entre germans*", dinamitzada per en *Marc Alcega*, pare de tres fills,
membre del Grup de Treball de la XELL i vinculat a projectes d'educació
lliure des del 2006.
   Serà aquest proper dimecres 11 de febrer, de 19:00 a 21:00, a l'espai
del projecte XELL La Mainada, situat al carrer Encarnació 33, al barri
de Gràcia de Barcelona (Metro Joanic)

Recordeu que degut a l'aforament i la dinàmica de l'activitat, les
places són limitades. Respectarem l'ordre d'inscripció de la llista
d'espera i de les noves inscripcions. Per a cada sessió reservem unes
places per als socis XELL, que són els qui mantenen l'associació i
permeten que es realitzin les activitats. Si bé també reservem unes
places per als no socis.

Inscripcions: secretaria a educaciolliure.org
<mailto:secretaria a educaciolliure.org>
Socis: 2 €
No socis: Donatiu de 10€

Una abraçada,
	Secretaria