[Educaciolliure] Fwd: recordatorio - cómo aprenden los que (oficialmente) no aprenden

Secretaria XELL secretaria a educaciolliure.org
dij abr 23 09:29:54 CEST 2015

Pels qui hi vau participar i pels qui vulgueu afegir-vos-hi, ens sembla
un treball molt interessant.

Si responeu el formulari, li podeu respondre al seu correu directament,
gràcies!

Marc
La XELL