[Educaciolliure] Fwd: Qüestionari perfil docent

Secretaria XELL secretaria a educaciolliure.org
dim abr 14 18:28:19 CEST 2015

L'Anabel, estudiant de magisteri, realitza un treball sobre el docent
del s. XXI.

Si algú vol col·laborar-hi, us passem el correu que ens ha fet arribar.

Gracies!

Marc
LA XELL