[Educaciolliure] per què seguim lluitant?

Marta Marnaraian marnaraian a gmail.com
dic oct 29 13:37:16 CET 2014

Ahó!!!

Jordi mil gràcies per les teves paraules que arriben amb molta força.
Gràcies Montse per iniciar aquesta onada
Gràcies a tots per fer-la onejar

Escric des de l'escola pública, i com a mare, aportant el meu granet de
sorra i llavors que arrelen en el despertar col·lectiu quan estic ben
anclada, patint de les pors altres vegades, però el més important, seguint
endavant i amb més confiança notant aquesta força creixent entre tots i
totes

Marta
636521047 - 973556048

El dia 23 octubre de 2014 22:33, Jordi Biarnés <enelcampu a gmail.com> ha
escrit: