[Educaciolliure] per què seguim lluitant?

Emma Piqué emmapb a gmail.com
dic oct 22 15:39:41 CEST 2014

Gràcies Montse pel teu missatge,
el comparteixo, si no et fa res, pel facebook.

Seguim endavant que ja no hi ha marxa enrere…
els que esteu a la linía del front, i els que som a darrere

petons i ànims,

El dia 21 octubre de 2014 0:17, Marc Sorribas i de Quadras <
marc.sorribas a pedagogs.cat> ha escrit: