[Educaciolliure] per què seguim lluitant?

Marta Marnaraian marnaraian a gmail.com
dll oct 20 20:54:44 UTC 2014

Gràcies Montse pel teu missatge!

Jo em trobo amb reaccions violentes davant els nens de primària moltes
vegades, moltes, tot i ser sòcia de la Xell, tot i els cursos d'educació
respectuosa que he fet...
i em sap molt i molt greu però sovint no tinc altre alternativa
El sistema és el sistema i el programa i el que s'espera de mi és el que hi
ha ara...
i tinc 25 alumnes i ...faig el puc!

quan puc fer-ho amb calma i tractar-los amb tota la cura que mereixen em
sento millor...
és quan no tinc la pressió d'acabar coses en un marge de temps concret...

M'alegra llegir el teu correu tan comprensiu i amorós

Marta
636521047 - 973556048

El dia 20 octubre de 2014 10:15, montse casanova <mcasan36 a gmail.com> ha
escrit: