[Educaciolliure] acompanyament familiar

xicalla xicalla jugantaxicalla a gmail.com
dim nov 25 17:45:43 CET 2014

 PROPOSTA D'ACOMPANYEMENT a FAMÍLIES

 Què és?
 Un espai destinat a estar amb els processos personals que s'obren quan
 acompanyeu els processos del vostres fills.

 Per a què?
 Per donar un lloc a allò que sorgeixi, i així poder tornar una mirada més
 lliure als petits i petites gràcies a la comprensió de mi mateix/a.
 "Veure què em passa a mi amb el que li passa al meu fill/filla".

 Com?
 Aturant-se, observant-se i estant amb la pròpia vivència, a la llum de
  tot allò que es mou acompanyant els petits.

 Treballaria des d'un lloc de respecte pels propis ritmes i tenint en
 compte una visió general (pel fet de conèixer i acompanyar els vostres
 fills/filles).   Faria ús de recursos de la terpia Gestalt, la terapia
 Corporal Integrativa i la Meditació, com per exemple:

    - Tècniques corporals:  respiració, moviment expressiu, bioenergètica...
    per contactar amb els bloquejos corporals que parlen de tensions
internes.

    - Exercitar l'atenció i l'escolta activa amb la neutralitat de
    l'actitut meditativa, per detectar judicis i creences que limiten el
propi
    creixement i el dels fills.

    - Exercitar el "Donar-se compte" per ampliar la consciència d'un/a
    mateix/a

    - Exercicis d'auto-responsabilització  per trobar-se amb la pròpia
    força.

 Quan?
 Les trobades serien d'una hora i la freqüència seria flexible segons
 necessitats i disponibilitats. La freqüència també es marcaria segons si la
 necessitats vingués d'una dificultat puntual del moment o d'un aspecte a
 treballar implicat en el propi procés.

 Quant?
 La inversió seria de 25€.
 (El preu de les terapies actualment va al voltant dels 50€, per mi és
 important que el preu no sigui un impediment)

 Amb la feina d'acompanyament conscient que fem les famílies i els
 acompanyants a Xicalla, em quedo amb la versió constructiva de la
dificultat:
 una oportunitat per de traspassar-la.

 Us deixo aquesta frase...
 "*Lo mejor que podemos hacer por nuestros hijos es mirarnos a nosostros
 mismos*"
 Laura Gutman

 Si algú pot sentir-se interessat/da, benvingut/da sigui!

 Una abraçada a totes i tots,

 Lara