[Educaciolliure] Taller de Feldenkrais: "Dialogant amb la Gravetat"

La Caseta info a la-caseta.com
dis nov 22 16:31:54 CET 2014

Hola,

Em plau comunicar-vos que el dissabte 6 de desembre, de 10.0 a 13.0 del
matí, tornarem a fer el taller de Feldenkrais "dialogant amb la gravetat"
a "la Caseta", c/ Mateu 16 (Gràcia-Fontana).
El motiu de repetir aquest taller és que hi ha gent interessada que no va
poder assistir al primer.

Treballarem al voltant d'un tema, en aquest cas "la gravetat", i a través
d'una sèrie d'ATMs (encadenaments de moviments) explorarem com ens hi
relacionem...

El diàleg, la manera com ens relacionem amb la gravetat, és un tema nuclear
en aquest mètode, per aixó l'he triat a l'hora d'organitzar aquest primer
taller.
Penso que pot ser una molt bona introducció al mètode i, també, un enfoc
interessant pels qui ja hi estiguin introduits.

A l'arxiu adjunt trobareu més informació sobre el taller.

Si us agrada la proposta i voleu assistir al taller us agraïria que m'ho
confirmessiu, el més aviat possible (en qualsevol cas abans del 29 de
novembre), per tal de poder organitzar-lo.
També, si penseu en algú que hi pugui estar interessat no dubteu en fer-li
arribar la informació.

Moltes gràcies

Una abraçada

Nati