[Educaciolliure] ESPAI DE VIDA CIRSÀLIDE - JORNADA PORTES OBERTES

nuria gros nuriagroscarmona a gmail.com
dic nov 19 10:33:48 CET 2014

Hola! fa un parell de dies us vaig enviar aquesta informació per a poder
distribuir-la per la llista de correu de la xell. No sé que ha passat però
no ha arribat. Si podeu reenviar-ho us ho agrairia ja que la Jornada de
portes obertes és aquest diumenge i necessitem fer difusió. Moltes gràcies!