[Educaciolliure] FAMÍLIES en LLISTA D'ESPERA :1r 2014-15 ESCOLA CONGRÉS INDIANS i ENCANTS de Barcelona

Luis Llerena llerena.luis a gmail.com
dim maig 20 19:47:55 CEST 2014

Hola Luisa,

Nosaltres no som de Barcelona (som de Sant Cugat), però estem en la mateixa
situació que vosaltres. Hem pre-inscrit el nostre fill al Martinet i a
Congrés Indians, sense haver obtungut plaça.

Al Vallès Occidental també necessitem una altra escola lliure pública; hi
ha moltíssimes famílies que no poden entrar al Martinet. Potser podriem fer
dos "fronts de lluita": un els que sou de Barcelona amb el Consorci
d'Educació, però també un altre tots plegats (tot Catalunya) amb el
Departament d'Ensenyament de la Generalitat.

Què us sembla? Hi ha algú de fóra de Barcelona que també vulgi reivindicar
més escoles públiques lliures?

En parlem,

--
Luis Llerena del Castillo