[Educaciolliure] FAMÍLIES en LLISTA D'ESPERA :1r 2014-15 ESCOLA CONGRÉS INDIANS i ENCANTS de Barcelona

Santi Martinez mariolamarcel a gmail.com
dic maig 14 22:08:20 CEST 2014

Hola Luisa!

Nosaltres tenim a un fill en llista d'espera a 1er a l'Escola dels Encants

Gracies per la iniciativa, pots contar amb nosaltres, estem molt interessats

Disfrutad

Santi 636412916
Noelia 626882463