[Educaciolliure] (error data) Tallers Introductoris a la formació "EM VEIG I ET VEIG" 13 de Juliol o 27 de Setembre 2014

Quart Creixent quartcreixentll a gmail.com
dim jun 24 20:19:15 CEST 2014

Els INTRODUCTORIS: tallers per conéixer com treballem, quines eines fem
servir, com acompanyem i què oferim a la formació.
Aquests tallers no et comprometen i et poden ajudar a decidir-te.
El tema que treballarem als introductoris és: *"ACOMPANYANT-ME I
ACOMPANYANT".* Un bonic viatge a mirar com m'acompanyo en les meves
vivències personals, en les meves emocions, els meus aprenentatges... ens
obrirem a acompanyar-nos amorosament a nosaltr a s i als infants
Un aprenentatge que neix de cadascú i cadascuna de nosaltr a s.

A continuació us indiquem les dates i els preus.

   1. Introductori Em veig i et veig " acompanyant-me i acompanyant":  dia
   13 de Juliol (60 euros)
   2. Introductori Em veig i et veig: " acompanyant-me i acompanyant": dia
   27 de Setembre (60 euros)

Les places són limitades.

Una abraçada

Celia, Tània i Maipi