[Educaciolliure] petició generalitat escoles publiques d'educació lliure

Laia Galdon Clavell lgclavell a gmail.com
dic jun 18 16:51:07 CEST 2014

Hola,

I gràcies per la feina. Nosaltres vivim a França però estem ficats en el
moviment per als nostres fills quan tornem a Catalunya d' aquí a dos anys.
Potser es pot posar "estranger", o Mataró d'on sóc.

Laia Galdon