[Educaciolliure] [Educacio] demanar que hi hagi més escoles públiques lliures

Lupe Lavado lupe.lavado a gmail.com
dic jun 18 14:41:07 CEST 2014

Hola!
Nosaltres som de Cerdanyola del vallés i també volem més escoles vives!!
Tenim dos filles de 3 i 1 any, la gran ha anat al proyecte educatiu Arrels
i ara em costa pensar en q ha d'anar a un cole tradicional.
Ens sumem a la petició.