[Educaciolliure] Retroceder: Re: petició generalitat escoles publiques d'educació lliure

David davidicarmen a hotmail.com
dij jun 19 10:50:47 CEST 2014

Nosaltres som de Cornellà i junt amb un grapat de families que ja haviem iniciat un projecte d'infantil, hem començat a fer un de primària. Per part meva estaré encantat de col.laborar en aquesta iniciativa que em sambla molt necessària.
La qüestió ara és saber-ne com es materialitza aquesta proposta. Hi ha un grup obert ja??? Hi ha hagut alguna mena de contacte amb ensenyament???.
M'ha semblat llegir q qui llença la proposta no es pot vincular gaire. És això cert???.
Deixo el meu contacte obert i veurem com prospera la cosa

David Fernández
691311164
nopatiu a gmail.com

montse camps <montsezena a fisioterapeutes.org> wrote:

Nosaltres som de Tàrrega i aquí no hi ha res que s'assembli a la pedagogia viva. Per això també ens apuntem a aquesta iniciativa.
Moltes gràcies.
Montse