[Educaciolliure] petició generalitat escoles publiques d'educació lliure

Laia Panyella laiapanyella a gmail.com
dic jun 18 10:52:22 CEST 2014

Hola,

sóc la Laia Panyella, actualment vivim a la garrotxa, i tenim un petit
projecte que és diu Pasta de Sal, però els nens i nenes és fan grans, tenim
dificultats per abarcar segons quines edats, i un grup de mares i pares
d'olot i els voltants estem interessats en també participar de la
iniciativa, ens agradaria tenir un projecte p´blic d'escola viva, lliure…

vaig rebent emails, però encara no se ben bé com us esteu organitzant, si
es fan reunions…

moltes gràcies

laia

El dia 17 juny de 2014 21:59, Marta Carrascal <marta.carrascal a gmail.com>
ha escrit: