[Educaciolliure] [Educacio] demanar que hi hagi més escoles públiques lliures

Llibertat llibertat_roca a hotmail.com
dll jun 16 11:29:16 CEST 2014

M'afegeixo a la demanda des de les terres del sud, concretament des del Baix Camp! Si a l'àrea metropolitana la cosa està complicada, ni us imagineu per estes terres... Més enllà d'iniciatives privades (que no són la meva opció perquè considero que el sistema es canvia des de dins), no trobem l'encaix en una pública que ofereixi una mirada més respectuosa i alternativa a la corrent majoritària...
Algú s'havia ofert a dinamitzar el grup i les demandes concretes, no que sí? Aquí a disposar pel que convingui!
Salut!
Llibertat

El 16/06/2014, a les 9.16, "Sofia Castelló Romero" <soniasofia2 a hotmail.com> va escriure: