[Educaciolliure] Fwd: Tallers introductoris : "Acompanyant-me i acompanyant",

Quart Creixent quartcreixentll a gmail.com
div jun 13 22:28:05 CEST 2014

Des de Quart Creixent, us volem oferir els tallers introductoris a la
Formació *"EM VEIG I ET VEIG"*

Els INTRODUCTORIS: tallers per conèixer com treballem, quines eines fem
servir, com acompanyem i què oferim a la formació.
Aquests tallers no et comprometen i et poden ajudar a decidir-te.
El tema que treballarem als introductoris és: *"ACOMPANYANT-ME I
ACOMPANYANT".* Un bonic viatge a mirar com m'acompanyo en les meves
vivències personals, en les meves emocions, els meus aprenentatges... ens
obrirem a acompañar-nos amoròsament a nosaltr a s i als infants
 Un aprenentatge que neix desde cadascú i cadascuna de nosaltr a s. Fent de
cadascú i cadascuna el seu propi guía.

A continuació us indiquem les dates i els preus.

   1. Introductori Em veig i et veig " acompanyant-me i acompanyant":  dia
   13 de Juliol (60 euros)
   2.  Introductori Em veig i et veig: " acompanyant-me i acompanyant": dia
   27 de Setembre (60 euros)

Les places són limitades.

Una abraçada

Celia, Tània i Maipi