[Educaciolliure] FAMÍLIES en LLISTA D'ESPERA :1r 2014-15 ESCOLA CONGRÉS INDIANS i ENCANTS de Barcelona

clara monturiol clarabrujita a hotmail.com
diu jun 1 15:12:13 CEST 2014

Hola Som una família de l hospitalet i també voldríem que el nostre fill que ara té deu mesos anés a Congrés Indians, sé que no tenim cap posibilitat..:( i això ens entristeix molt, encara que queden un parell d anyets encara, el temps passa molt ràpid, i volem unirnos a vosaltres en la demanda de solucions per que puguin anar a escoles lliures públiques.
No podem pagar les escoles privades lliures ,...
Clara Monturiol mama de Noah Pariente

Enviado desde mi iPhone