[Educaciolliure] COOPFUNDING, FORMACIÓ Mòdul 2 i VACANCES ACOMPANYADES en FAMÍLIA!

L'Albada Montseny albadaarbucies a gmail.com
dim jul 8 12:30:02 CEST 2014

Bon dia d'ESTIU!

A l'Albada seguim bategant![?]

*>>COOPFUNDING:*
*L'Albada, espai d'educació viva estem de coopfunding (campanya de
micromecenatge)! *
http://albadaviva.blogspot.com.es/2014/06/nova-campanya-de-crowdfunding-pots.html

*VEGEU L'ESCRIT "UN CURS A L'ALBADA" de JÚLIA SÁNCHEZ ANDREO"**Un petit
recull de la meva vivència, agraïment i aprenentatges a l’Albada *
* La comunitat de mitjans i mitjanes de l’Albada ha estat el meu espai
d’aprenentatge, repte i estima durant aquest curs 2013-2014. La comunitat
de famílies i acompanyants de l’Albada el marc necessari per a que pogués
ser el que ha estat. Arbúcies i el Montseny els paratges on he viscut.*
* Aquest espai familiar d’aprenentatge, l’Albada, és un espai de creixement
personal i col·lectiu que camina. I jo hi he format part i n’estic agraïda*
*..."Per a llegir-ho sencer: *

*http://albadaviva.blogspot.com.es/2014/07/un-curs-lalbada.html
<http://albadaviva.blogspot.com.es/2014/07/un-curs-lalbada.html>*
*Qui som? Què ens mou a realitzar-ho? Quants diners necessitem i per a què?
Què és el Coopfunding? *
Més informació i/o per fer la teva aportació:
http://www.coopfunding.net/campaigns/lalbada-educacio-viva/

*>>FORMACIÓ MÒDUL 2 (intensiu):* *del 24 al 27 de juliol -queden 5 places
lliures!-*
Tota la info ampliada a:
http://albadaviva.blogspot.com.es/p/formacio-acompanyament.html (heu de
mirar després de la info del Mòdul 1)
<http://2.bp.blogspot.com/-g7_8EBEK6m0/UqBkzjwvlvI/AAAAAAAAAQw/uTeo0hIrDpU/s1600/iMATGE+M%C3%92DUL+2.jpg>*(Per
a persones que ja han fet el mòd. 1)*

 *Espai d’aprofundiment pedagogic:*
    *Espai Sagrat on poder rebre acompanyament I Mirada en els processos
individuals personals,*
  *I també professionals, a través de les pròpies inquietuds, necessitats,
dubtes, pors, dels propis projectes o d’altres situacions…*
  *Cuidant I mantenint els vincles. *
  *Mirant-nos, Cuidant-nos I acompanyant-nos.*
 Un espai on compartir I reflexionar - afinar junts-es.
 Sessions on gaudir del poder aprofundir a nivell pedagogic I integral
partint de les pròpies vivencies I de casos concrets I temes per tots-es
tan importants I amplis com:

   - *Acompanyament,*
   - *Límits,*
   - *Conflictes *
   - *l’aprenentatge vivencial…*

*>>VACANCES ACOMPANYADES en FAMÍLIA:*
*DEL 28 de JULIOL al 3 d'AGOST.*

*"...Perque els/les adults/adultes també necessitem i mereixem vivenciar
l'acompanyament respectuós i la mirada incondicional, incloent-hi als/les
nostres fills/es..."*
L'Albada us proposa uns campaments familiars plens de Natura, Diversió,
Sentint acompanyament infantil i familiar i DE VACANCES!
Tota la info a: http://albadaviva.blogspot.com.es/p/blog-page.html
*Informació básica*

<http://2.bp.blogspot.com/-kgbEmlykei8/UWVXTBbJfmI/AAAAAAAACVw/7rTCsnpfbes/s1600/gRUP2.jpg>-
Per a totes les edats.
- enguany ho proposem a una casa de colònies: Can Riera de Ciuret.
- Hi hauràn propostes de tallers familiars, però també activitats
paral.leles per a adults/es, infantils i juvenils, per tal de que gaudiu
també de trobar cadascú/una el vostre espai.
- Les *pre-inscripcions estan obertes fins a arribar a 10 famílies*. Queden
places!! SI US RESSONA VENIU!! (podem fer aplaçaments dels pagaments si
calgués! I fins a 100€ les pots pagar en moneda social!)

*Amb molta il.lusió, desitgem que us animeu a fer una petitaGRAN aportació
al coopfunding, i a participar d'alguna activitat d'estiu a L'Albada!
Participant-hi, ademés, ens ajudeu per a que seguim bategant CADA COP MÉS
FORT!*
Us abracem,
*L'Albada espai d'educació VIVA*
Arbúcies (El Montseny)
http://albadaviva.blogspot.com.es/

*COM POTS AJUDAR AL PROJECTE DE L'ALBADA?*
http://albadaviva.blogspot.com.es/p/donacions-al-projecte.html