[Educaciolliure] Fwd: Com1nica't - eines de comunicació per millorar les relacions i l'harmonia amb infants i adolescents

Marta Marnaraian marnaraian a gmail.com
dis gen 11 23:59:09 CET 2014

Benvingut/da,

Tinc el goig d'anunciar-te que formo part de l'equip *Com1nica't*, com a
facilitadora dels tallers que estant donant una gran ajuda a moltes
families i educadors/acompanyants d'infants i adolescents.

El taller *Com hem de parlar perquè els infants i adolescents
escoltin*proposa als pares i educadors una oportunitat per aprendre de
manera
pràctica noves habilitats de comunicació.

Ens basem en el llibre *Com hem de parlar perquè els fills escoltin i com
hem d'escoltar perquè els fills parlin* de l’Adele Faber i l’Elaine Mazlish.
Faber i Mazlish van recollir en aquest i altres llibres la seva experiència
de deu anys en un grup de trobada de pares amb el psicòleg infantil Dr.
Haim Ginott.
El Dr. Ginott va deixar un llegat i una empremta molt important en el camí
de l’acompanyament respectuós. Et deixo aquí una de les seves reflexions:

“Donat que els nens i adolescents troben difícil compartir els seus
sentiments, seria útil que els pares i educadors poguessin aprendre a
escoltar els sentiments de por, de desesperació,i d’impotència que
s’amaguen darrera dels rampells de ràbia. En lloc de reaccionar a la
conducta, respondrien als sentiments de disgust dels seus fills i els
ajudarien a apanyar-se per ells mateixos. Només quan els nens se senten bé
poden pensar clarament i actuar correctament –en aquest cas, concentrar-se,
parar atenció i ser capaços d’escoltar....

Les emocions intenses dels nens i adolescents no desapareixen al
amagar-les; però sí disminueixen en intensitat i es suavitzen quan el que
escolta accepta amb simpatia i comprensió.”

Per conèixer tots els detalls de la nostra proposta pots entrar al nostre
web www.com1nicat.cat i al facebook Tallers Com1nica’t  i fer-te el nostre
amic.

Serà un abans i un després en les teves relacions, t'ho podem assegurar.

Si així ho sents doncs omple les teves dades a www.com1nicat.cat

També pots parlar amb la Júlia o l’Esther directores-organitzadores de
Com1nica’t  al tel.  673332987
O directament amb la facilitadora de la teva zona propera. En aquest cas,
jo Marta m’ocupo de facilitar tallers a les terres lleidatanes fins la zona
de la franja amb l’Anoia. El meu telèfon és  636521047  i el meu correu com
a facilitadora és marta_a a com1nicat.cat

El proper taller a les nostres terres lleidatanes és a Vilanova de Meià,
comencem el dia 29 de gener, durarà 7 setmanes en sessions de 2 hores
setmanals. L'horari és de 3 a 5 de la tarda, els dimecres. El lloc encara
s'ha de concretar.

T'atjuntem més informació concreta.

Agraïm la difusió d'aquest correu a qui creguis li pugui interessar.

Moltes gràcies i una abraçada des de l'equip de Com1nica't

Marta