[Educaciolliure] Fwd: Acompanyament familiar

xicalla xicalla jugantaxicalla a gmail.com
dim des 2 15:23:02 CET 2014

Benvolgudes famílies  vinculades a la XELL:

Des de Xicalla proposo un espai obert a vosaltres que participeu en
projectes acompanyant les vostres filles i els vostres fills en el seu
creixement. L'espai és en format de sessions individuals, personalitzades i
regulars o puntuals.

La  proposta em sorgeix a l’observar dificultats que els adults ens trobem
quan acompanyem els infants en situacions més compromeses:  com
ara gestionar el dolor de la separació, observar allò que es repeteix i
que costa de sostenir, detectar les càrregues que com adults adjudiquem
als més petits, estar present en allò que ens costa de mirar, etc...

La meva intenció és trobar la manera de donar lloc i posar veu al què
succeïx, per poder oferir, una mirada més lliure i un estar present al
infants, gràcies al treball de presa de consciència.

Si t'interessa obre l'arxiu adjunt per saber-ne més i posa't en contacte
amb mi per qualsevol aclariment que necessitis!

Una abraçada!

Lara Terradas
psicològa, terapeuta gestalt i corporal. Acomoanyant.
Contacte: laraterrak a hotmail.com