[Educaciolliure] Grup de Criança a l`Espai AIGUA

Espai AIGUA info a espai-aigua.org
dij set 19 18:59:49 CEST 2013

El nostre grup de criança està pensat com un espai de trobada on les mames i papes, amb els seus nadons, podem compartir la nostra experiència, compartint tot allò que ens neguiteja, on podem parlar de les nostres pors i dels nostres dubtes, i a on tots i totes som escoltats sense judici i des del respecte.

Com a mare de 2 fills de 8 i 6 anys i educadora a l'Espai Aigua m'agradaria acompanyar-vos parlant des des la meva experiència ja que ja he transitat, i ho continuo fent!, per aquest camí tan preciós i alhora tan nou com és la maternitat.

Horari: Dimarts de 17h a 18:15h

Aportació: 20? mensuals i 20? de matrícula
Contacte: nurfcardoso a yahoo.es // 627 919 211

Us hi esperem!

Nuria Cardoso
Espai AIGUA

www.espai-aigua.org