[Educaciolliure] La PARELLA i l'arribada dels/les FILLS/ES

Arbreda espai-per-créixer arbreda.net a gmail.com
dim oct 15 18:52:53 CEST 2013

 *LA PARELLA I L’ARRIBADA DELS/LES FILLS/ES*

*“Cada una de les persones que formen la teva familia és una expressió del
Ser que tu ets”. *Cristina Romero. Pintará los soles de su camino.

*Com s’ha alterat la vida familiar?*

*Com em relaciono amb l’altre/a?*

*Sento que el/la meu/va fill/a no em deixa veure la meva parella?*

*Qui pren les decisions a casa?*

*Gaudeixo d’espais propis?*

*Respecto els espais de l’altre/a?*

El proper *dissabte 26 d’octubre farem un monogràfic* a l’Espai de Joc de
l’Arbreda enfocat a parlar sobre la parella i l’arribada dels/les fills/es.
Un dels actes d'*APROPA’T A L’EDUCACIÓ RESPECTUOSA, *el 1er CICLE
D'EDUCACIÓ RESPECTUOSA a Sant Cugat que vam iniciar la primavera passada.

La parella és el primer pas per generar Vida. Un òvul i un espermatozoide
són dos. Abans de concebre un infant, ja hi ha una relació prèvia entre dos
éssers adults: sigui llarga, curta, intensa, complexa, a distancia, etc. No
hi ha un sol format de parella, el que si que hi ha és un ordre dins el
sistema familiar que cal entendre per poder respectar i
mantenir l’equilibri entre els/les diferents membres i que posa la relació
de parella en primer lloc.

Horari: de 10 a 13h.

Lloc: Espai de Joc de l’Arbreda, Passeig de Rubí 42.

Facilitadores: *Lucía Suanzes Suarez*. Sociòloga, membre del colectiu
sikòukura i acompanyant de l’espai de joc de l’Abreda. *Verónica Ramilo
Graña*. Sexòloga.

Preu:25 €.

*Més informació a la tertúlia gratuïta del proper divendres 18 d’octubre a
la Casa de Cultura de Sant Cugat del Vallès de 18:30 a 20h del vespre.*

Inscripció via e-mail a arbreda.net a gmail.com

Seguim connectats!

Les famílies i l’equip de l’Arbreda

www.arbreda.net

 <http://www.arbreda.net/>PD: Si coneixeu altres persones que puguin estar
interessades podeu enviar-los-hi aquest mail. Moltes gràcies.

[image: Imatge en línia 1]