[Educaciolliure] XERRADA gratuïta : LES EMOCIONS , COM LES ACOMPANYEM?

Mercè - Noy lestevesarrels a yahoo.es
div oct 4 21:34:34 CEST 2013

Benvolgudes famílies,

ens plau convidar-vos a la xerradaGratuïta sobre LES EMOCIONS: COM LES ACOMPANYEM?

Un espai de trobada on farem una mirada atenta i propera a les emocions i cercarem maneres d’acompanyar el món emocional dels nostres fills i filles
.
T’esperem el proper Dijous 10 d’octubre a les 18 h
al Projecte Educatiu ARRELS
c/ Blasco Ibáñez 6-8 de Ripollet
lestevesarrels a yahoo.es

A càrrec d’Anna Hugas i Biosca,
educadora i terapeuta Gestàltica
http://www.anninia.com/

…No sé què fer quan no para de plorar… el meu fill s’enfada massa?... Estic tip de tantes rabietes… per què està sempre de malhumor?.... No vull que pateixi….