[Educaciolliure] JULIOL I MIG AGOST , BUSCO FAMILIES QUE NECESSITIN QUE LI CUIDI AL SEU FILL

olga soler esquerda olgasolerpn a yahoo.es
dic mar 27 12:10:42 CET 2013

JULIOL i mig AGOST...busco families que necessitin que li cuidi al seu fill a casa seva.
Depenent de l'edat poden ser dos o tres nens.
Em dic Olga, soc terapeuta en integració psico-corporal i també faig assessorament a la criança.

Tinc molta experiència i la meva trajectòria personal i professional em porta a fer aquesta feina amb molt de respecte, presència, seguint el ritme del nen, tenint en compte les necessitats instintives bàsiques del èsser humà per a que pugui desenvolupar-se amb tranquil.litat a la vida.
El meu telèfon és el      686 13 12 54