[Educaciolliure] Rv: casal a Ripollet-Montcada al juliol

Mercè - Noy lestevesarrels a yahoo.es
dim jun 11 15:40:32 CEST 2013

Hola!

algunes families de la zona de Montcada-Ripollet, i jo (Carlota), estem muntant un casal petit per a aquest juliol.
Què?
La nostra idea és ser un grup de 5 o 6 nens d'entre 6 a 10 anys (molts marges! ) i jo, per trobar-nos mentre els pares treballen i fer plans: piscina, muntanya, concerts, platja, llegir, patinar... Ens ho imaginem com una trobada oberta on poguem planejar-nos els dies entre tots.
On?
Tenim un espai de referència a Montcada, i possibilitat de moure'ns.
Quan?
Ho podriem allargar durant tot el juliol o cada familia segons la seva necessitat.

Si teniu ganes de juntar-vos a nosaltres, podeu escriure'm a lotaoto a hotmail.com, o trucar-me al 699.64.40.13, en parlem amb més detalls i ens coneixem.
gràcies, fins aviat!!