[Educaciolliure] cercam yurta per projecte d'escola lliure

miquel àngel Pons mikpons a gmail.com
dll gen 28 19:42:06 CET 2013

---------- Mensaje reenviado ----------
De: *tina rodrigo*
Fecha: lunes, 28 de enero de 2013
Asunto: [Educaciolliure] cercam yurta per projecte d'escola lliure
Para: educaciolliure a marsupi.org <javascript:_e({}, 'cvml',
'educaciolliure a marsupi.org');>

Salut des de Menorca!

Som un grup de famílies i una acompanyant que tenim intenció de començar un
projecte d'educació activa el setembre pròxim. Estem encara a la recerca
d'un espai. Ens ha sortit l'opció d'una caseta dins una tanca però és molt
petita i estàvem pensant en la possibilitat de posar-hi una yurta.Volem fer
una crida per trobar una yurta de segona mà. Si algú pot tenir una pista
d'on la podríem aconseguir, us agrairem que ens passeu la informació. També
podeu reenviar aquest email als vostres contactes i així fer córrer la veu!

Moltes gràcies!

Tina
Hola Tina,

M'ha arribat el teu correu i m'ha semblat molt bé el vostre projecte.

Pel que fa a la yurta tinc coneixement d'un  espai on utilitzen pels seus
cursos i escapades de cap de setmana.

ës el seguent enllaç:

http://www.calermita.org/yurtes.html

Molta sort amb el projecte!! Salut des de Blanes

--
Miquel Pons

El Talleret

619 618 239