[Educaciolliure] Taller comunicació no violenta,8 de març de 18 a 20h a casa de cultura de Sant Cugat. Gratuït

Oficina d'educació educacio a cooperativaintegral.cat
dij feb 28 12:09:58 CET 2013

Mail de contacte: noestasola a hotmail.com [1]

 Benvolgudes i
benvolguts,
us convidem a un taller en comunicació no violenta que
oferim el 8 de març de 6 a 8pm a casa de la cultura. El taller és
gratuït i obert a la ciutadania,no obstant ens aniria molt bé per
l'organització que ens comentessiu si us va bé venir.
És un taller
pràctic que segur que us sorprendrà,les dues talleristes són dues dones
amb amplia experiència dintre del món de la comunicació no violenta
(CNV) La Hellen Adamson i la Amalasiri. Pensem que la CNV és una eina
molt poderosa per la resolució de conflictes, us paso una breu
explicació que han fet les dues facilitadores.
AUTOEMPATIA: UNA
PRÀCTICA QUE ENS AJUDA A INCREMENTAR LA NOSTRA PAU INTERIOR I AMB LES
PERSONES DEL NOSTRE ENTORN

En aquest taller, basat en la_ Comunicació__
NoViolenta (CNV), _un procés comunicatiu desenvolupat per Marshall B.
Rosenberg, aprendràs uns exercicis pràctics per traduir judicis que
tinguis de tu i d'altres persones en les necessitats humanes
subjacents.

La _CNV_ pressuposa que l'essència de l'ésser humà és
compassiva per naturalesa i que la violència s'arrela en els nostres
pensaments. Si crec com a veritat absoluta els judicis que tinc de mi i
d'altres persones, m'encallo en la culpabilitat, la vergonya, la
depressió i la ràbia. Si intento suprimir els meus judicis, nego una
part important de la meva autenticitat, i es poden anaracumulant
ressentiments que després podrien irrompre en violència. La _CNV _ens
ajuda a reconèixer necessitats, impulsos vitals inherents en qualsevol
ésser viu, i a desenvolupar unacapacitat empàtica i una honestedat que
promouen la resolució de conflictes interns i interpersonals de manera
pacífica.

Moltes gràcies per la vostra atenció.

Abraçades.

Maribel
Guillamón

Associació contra violència de génere,noestasola.

Links:
------
[1] mailto:noestasola a hotmail.com