[Educaciolliure] Compartir espai a barcelona ciutat

Ninaninos centreninos a gmail.com
dll des 9 06:02:27 CET 2013

Hola a tots!

Sóc la Nina i farà un any vaig engegar l'aventura de centre familiar infantil ninOs. La idea era poder mostrar al màxim de famílies dels barris de sarrià, eixample i gràcia, tot allò que més s'acosta a una criança respectuosa basada en l'educació VIVA.

En el moment actual, tinc entre mans un local que deixem a meitat de gener, i una cerca de nou espai, enfocada al barri de l'eixample.

M'agradaria poder trobar algú/ns que vulgui/eu compartir espai amb aquestes finalitats per a poder repartir costos i que entre tots flueixi millor.

Si algú vol afegir-se us deixo el meu telèfon i correu: 932371361 i hola a centre-ninos.cat.

Gràcies!!!

Nina Costas
www.centre-ninos.cat