[Educaciolliure] Educar a casa i compartir casa al Montseny

Marga traducciocd a yahoo.es
div des 6 13:20:31 CET 2013

Us reenvio email d'una amiga que busca amb qui compartir educació a casa i casa al Montseny, per si us interessa. agrairem difussió.

Gràcies
---------------------------------

Hola, soc la Mar i visc a Campins, a la falda del Montseny.

Fa uns dies vaig enviar un correu perque volem compartir la casa. Estem
fent educació a casa amb el meu fill Marcel de 8 anys. Com que encara no
s'ha decidit ningú a venir cap aquí torno a enviar el correo per si
desperta en algú el desig de fer un canvi a la seva vida, les ganes de
venir a viure al camp, o de compartir amb una altra mare el dia a dia
amb els nens, experiències, acompanyament, alegries... moments.

Com explicava al correu anterior tant jo com
 el Marcel prefeririem compartir amb una altra mama amb nen, peró no
estem tancats a altres opcions. De fet, confio que a la vida sempre
arriba alló que necessitem i que és el millor pel nostre creixement, per
 aixó convido a tot el que li resoni aquesta crida a que es possi en
contacte amb nosaltres i busquem alternatives. Igual hi ha famílies que
els agradaria venir els caps de setmana, igual hi ha una persona sola a
qui li encanten els nens, igual...............

Us adjunto un cartell amb una foto de la casa. No us confongueu, no són les dos plantes, és la de la part de dalt.

Gràcies a tots els que heu llegit el meu correo, als que m'heu contestat, als que m'heu visitat i als que esteu per venir.

Una abraçada a tots

Mar

Si hi ha alguna interessada o coneixeu algú que ho pugui estar contesteu al meu correu nitramram a gmail.com o al telf 630209651