[Educaciolliure] taller gratuït de Diafreo, terapia corporal i emocional, a Quart Creixent, St. Cugat, dimarts 2 d'octubre

Cèlia Lledó celiaelisabet a yahoo.es
dis set 22 20:25:04 CEST 2012

Hola, persones afins a la Xell,

vull compartir amb vosaltres una eina potent que m'ha ajudat (a mi i a moltes altres persones) a créixer.

Per acompanyar nens, com a mare, pare o educador, crec que és essencial
aprendre a acompanyar-se un mateix, aprendre a escoltar el nen ferit que duem dins, aprendre a gestionar les pròpies emocions i aprendre a
connectar amb el nostre espai intern, la nostra essència.
Aquest aprenentatge jo l'he fet (i el continuo fent) en gran mesura a través de la Diafreo.

Us envio a tots els millors desitjos. Feliç tardor!

Cèlia Lledó, terapeuta corporal holística Diafreo i educadora de Quart Creixent.

Diafreo, teràpia corporal i emocional

Treball de consciència, desbloqueig i harmonització del cos per al benestar físic i psíquic i per al creixement personal.

Estiraments globals, profunds i conscients de les cadenes musculars, exercicis d'allliberació de la respiració, exercicis de descàrrega emocional i visualitzacions d'harmonització.
Per a tot aquell que vulgui alliberar tensions físiques i/o psíquiques,
millorar la gestió de les emocions i obrir-se a percepcions més àmplies i sanes d'un mateix i del món.

Facilitat per Cèlia Lledó, terapeuta corporal holística Diafreo i educadora.

Quan: Els dimarts quinzenalment de 18 a 19'30h.
Inici del grup: dimarts 16 d'octubre.
Preu: 30 euros/mes. (el mes d'octubre seria la meitat: 15 euros)

Nombre màxim d'assistents al grup: 10 persones.
On: a Quart Creixent, St. Cugat.

Sessió gratuïta de prova: dimarts 2 d'octubre.

Informació i inscripcions

Telèfon fix: 93 308 74 18
Telèfon mòbil: 609 555 785 (tinc WhatsApp)
Correu electrònic: celiaelisabet a yahoo.es

Més informació
Facebook: celia.elisabetelisabet a facebook.com
web de Malen Cirerol: www.diafreo.es