[Educaciolliure] M'ofereixo com a CANGUR i classes particulars

LAIA MOLINA ESTADELLA lmolina5 a xtec.cat
dij set 13 19:09:25 CEST 2012

>     Hola!

Bona tarda!

Soc la Laia, mestra d'educació especial i actualment m'estic formant en
programes per al creixement personal i l'acompanyament psicoterapèutic.

Us escric per comunicar-vos que m'ofereixo com a cangur i/o com a mestra de
repas i tècniques d'estudi per als vostres fills. Tinc àmplia experiència
tant dins l'escola com en cases particulars. M'encanten els nens, m'agrada
jugar, contar contes, cantar, ballar, cuinar, passejar, patinar, pintar,
investigar, crear......i també treballar!!!

Tinc els matins lliures i algunes tardes a concretar entre setmana per
Barcelona i rodalies.

Si t'interessa possa't en contacte amb mi per telèfon: 617755683 o bé per
email: laiamolinaestadella a gmail.com.

Una abraçada! i bon inici de curs!