[Educaciolliure] S'ofereix CANGUR AMOROSA zona Maresme

Mónica Caldeiro mgcaldeiro a gmail.com
diu set 2 14:03:38 CEST 2012

Hola!
Em dic Mónica, i m’ofereixo com a CANGUR amorosa per a nadons i nens /
nenes de qualsevol edat.
Sóc mare d’una nena, professora i artista amb formació en pedagogia
lliure, i coneixements amplis de criança i lactància. A més... sóc
molt bona cuinera!
Puc parlar/cantar i contar contes amb els teus fills en català,
castellà, anglès, gallec i francès.
Tinc experiència treballant de cangur, i referències.
Visc a Sant Pol de Mar, i estic disposada a traslladar-me entre Mataró
i Pineda de Mar. Tinc disponibilitat pels matins fins les 15:00
(aproximadament).

Contacte:
mgcaldeiro a gmail.com  /  666086826

--