[Educaciolliure] idea d'activitat per nens/es

elena cartaña guasch bondialluna a gmail.com
diu oct 28 18:35:38 CET 2012

Molt bon dia

Des de l'AMPA de l'escola del meu fill de 5 anys es promou que els
pares i les mares oferim alguna activitat pels nens dins l'horari
escolar, una sessió de manualitats, ioga, contes...lo que sapiguem
fer. La classe és de 18 nens-es de 3 a 5 anys.

M'interessaria participar-hi oferint  alguna activitat d'una o dues
hores de durada,  relacionada amb el Cuidado de l'Ànima Infantil, les
relacions amb el grup, la creativitat, les emocions, el propi cos,
etc.

Si algú sap algun joc o activitat que hagueu fet com a experiència amb
nens/es i que hagin pogut gaudir o que us demanin de repetir-la de
tant que els ha agradat...si em podeu donar alguna idea o una
referència on buscar us ho agrairé molt

moltes gràcies

elena cartaña