[Educaciolliure] BUSCO FAMILIES QUE NECESSITIN QUE LI CUIDI AL SEU FILL

olga soler esquerda olgasolerpn a yahoo.es
dij maig 31 21:03:52 CEST 2012

Busco families que necessitin que li cuidi al seu fill, a casa seva, i depenent de la edat dels nens, podrien ser 1 ò 2.

Soc terapeuta en integració psico-corporal i també faig assessorament a la criança.
Tinc molta experiència i la meva trajectòria personal i professional em porta a fer aquesta feina amb molt de respecte, presència, tenint en compte les necessitats instintives bàsiques del èsser humà per a que pugui desenvolupar-se amb tranquil.litat a la vida.
Em dic Olga Soler, i també sóc mare de dos fills ja adults.
El meu telèfon és:
686 131 254